Stranden

Helgen bara susade förbi, bäst att njuta allt jag bara kan av sista dagen. Jag tror att planen är stranden, men några kompisar. Så stolt över mig själv som tog mig ur sängen i tid också.

Igår gick jag och Frida på bio och såg "The proposal". Alltså, det var så länge sedan jag såg en riktig tjejfilm och jag verkligen njöt från första till sista replik. Den var riktigt rolig faktiskt! I övrigt så har jag mestadels sett "pojkfilmer" med grabbarna på sista tiden. Haha! Nej, men jag tycker faktiskt om annat än tjejfilmer också.. men nu var det så länge sedan sist.

Som sagt, stranden idag tror jag. Jag har precis fått på mig lite kläder. Ska nog ta och ringa Pär och se om de är vakna. Jag vet inte riktigt vars det är vi ska, fårskäret? I alla fall.. Max har ju jobbat natt så han skulle kliva upp vid 2 tiden förhoppningsvis och då ska han nog hämta upp mig så åker vi till båten. Wiho!

Ha en underbar dag hörrni :)


Jag bjussar på lite kvällbilder från förraförra(?) sommaren också. Gröthälla!


Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0