Sommar och sol

Jäklar vilket underbart väder det är. Nu är det verkligen sommar på riktigt! Hoppas bara att det håller i sig, för än har jag inte semester. Det känns sådär alldeles lagomt tungt att sitta vid skrivbordet på jobbet och se ut över stan som nästan drunknar i sol, verkligen! Idag när jag slutade fullständigt kastade jag mig ut på balkongen när jag kom hem och lapade all sol jag kom åt. Dock blev det inte långvarigt då jag var hemma kvart i sex och dessutom skulle duscha nu innan boysen kommer, om en kvart. Någon färg fick jag förmodligen inte, men skönt var det! I helgen ska jag sola som bara den.

Snart kommer Pär och Chris hit och spelar lite poker. Undra sa flundra när Max kommer hem, jag hoppas på rätt snart. Egentligen var den verkliga planen att träffa Josefine, spela minigolf och flumma.. men när Max inte visste hur han jobbade så blev det inget av dom planerna. Jag hoppas i alla fall på att tösen har tid nästa vecka så att vi kan boka in då istället. Gud vad jag saknar henne! Men Pär och Chris duger nog ikväll ändå ;)

Nej, nu ska jag måla naglarna och chilladilla.

FLUM!



Förresten, vädret i helgen, nääjs



Lör

22 °C







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0