Nyvaken

Helgen har som vanligt gått alldeles för fort. Snart måndagmorgon igen, huvva! Jag har faktiskt precis vaknat. Det var inte alls planerat, men å andra sidan kanske jag behövde en riktig sovmorgon.

Igår var vi i alla fall i stugan och överraskade Max kära mor som fyller år på Tis. Blev lite i förskott! Hon visste inte alls att vi skulle dit så vi överraskade henne med presenter, blommor, lunch och födelsedagsfika. Hon blev superglad och alldeles tårögd. Så gulligt!

På kvällen såg vi fotbollsmatchen som inte var så mycket att hurra för. Tänk vad tråkigt nästa sommar när Sverige inte kommer spela fotbolls VM. För det kommer de banne mig inte göra. Jag tänker realistiskt!

Jaja, söndag idag och jag har sovit alldeles för länge. Jag tror jag ska försöka göra mig i ordning och ta en tripp ner på stan. Jag har lagt undan lite kläder.. 2 klänningar och en topp jag vill ha. + att Max meddelat att han är i akut behov av ny linsvätska så lika bra jag kirrar det med.

Ikväll ska vi fiska. Woho! Jag tycker att det är supmysigt, så länge jag slipper sätta på mask själv för det är det äckligaste jag vet.

Nej, på med kläder och iväg kanske.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0