Nanana :)

Hallå Hallå! Det känns inte det minsta jobbigt med måndag idag när det faktiskt bara är 4dagars arbetsvecka. Dagarna kommer gå hur fort som helst och sen blir det långhelg och förmodligen en supernice midsommar :) Det ser jag fram emot! Idag köpte jag ett eventuellt midsommarplagg! Det är åtminstone en reservplan ifall jag inte hittar min dröm-midsommarklänning, vilket verkar rätt rimligt såhär långt. Har i alla fall köpt en blommönstrad tröja/jacka som är skittuff och piggar upp min svarta lilla klänning klänning. Så det kan nog bli rätt bra! Hade tänkt lägga in en bild, men den verkar inte finnas på HM:s hemsida än. Förmodligen kommer den väl in och annars blir det garanterat bilder från midsommar. Nu ska jag mysa i soffan, se på TV och fortsätta plöja igen böcker (tror jag läst 6-7 st sista veckorna). PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0