Myskväll

Nu är jag hemma igen och ska snart kasta mig i duschen och njuta järnet eftersom att varmvattnet och värmen i lägenheten stängs ner kl 22 och 24 timmar framåt. Woho! Det var typ någon mätning eller något som skulle göras. Jag tror jag ska överleva det! Tack gud att det inte är mitt i vintern i alla fall. Fast kan kanske ändå inte skada att ta en extra filt när man går och lägger sig ikväll. Btw, jag har sökt som en as efter en fin klänning att ha på midsommar. Jag har hittat flera stycken men insåg sen att det faktiskt är dumt att beställa en, eftersom att jag inte vet om den hinner komma fram. Någon som har sett någon i stan? Tips, tips, tips! Har bara några dagar på mig! Nu blir det söndagsmys framför tv:n. Det går en film på 4:an kl 21 som jag tänkte roa mig med och övertala Max att kolla på med mig, Queen Sized. Aldrig sett den, så vi får se! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0