MORR

Men jävla skitväder! Jag blir vansinnig. Nu vill jag klaga! Jag vill klaga i enorma mängder, dels på det äckliga vädret men även att man inte längre kan betala med KONTANTER på bussen. Vad är det för jävla påhitt? När mitt kort inte fungerar att betala med på bussen ställer det till med lite problem. Usch, nu är jag på riktigt grinigt humör. Jag ska till Obbola, det öser som sagt ner där ute och jag tar mig inte in till stan. Bilen är trasig, bussen hatar mig och cykeln lockar inte.

Jaja, om detta löser sig så ska jag i alla fall till Obbola. Först till Frida och sukta efter hennes nya lilla kissemiss (när ska jag få en katt??) och sen ska vi nog gå en sväng på Obbolamarknaden. Det är ju liksom en tradition sedan barnsben. Max skulle också komma till Obbola efter jobbet så då käkar vi middag hos mamma och pappa tror jag!

Nej, vet ni vad? Nu ska jag klä mig i svarta deprimerande kläder så jag åtminstone är ready to go om regnet för en stund uppehör.

Hörs ikväll..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0