Konstigt, konstigt..

Usch, den här dagen blev inte alls som planerat. Som jag skrev igår var jag snurrig och illamående och fick gå hem från jobbet vid lunchtid. Igår när jag gick och la mig kändes det helt ok jag var inställd på att gå till jobbet idag. Jag vaknade i morse, klädde mig, sminkade och fixade håret och tänkte försöka göra lite frukost när jag började må skitdåligt igen. Fattar ingenting! Till slut fick jag ringa och meddela att jag blir hemma ytterligare än dag. Jag gick tillbaka till sängen,somnade och sov till kl TRE!!! Förstår inte, somnade ändå 22 igår. Kan inte påstå att jag känner mig särskilt utvilad nu heller, mest konstig och lite snurrig.. men jag har i alla fall fått i mig lite mat och nu ska jag vila kvällen lång så jag får jobba imorgon.
Något virus som går?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0