Jag dissar regnet

Jag var inte på något strålande humör tidigare dag, men det börjar ge med sig.. trots att jag inte hittade någon klänning till midsommar. Haha! Efter många om och men kom jag mig i alla fall till Obbola. Jag och Frida gick en sväng på marknaden också.. Just nu ligger jag i soffan hemma hos mamma och pappa, men det är bara jag här. Jag njuter av ensamheten tillsammans med lillasysters laptop. Jag måste verkligen köpa en bärbar datorn. Så vansinnigt skönt att bara ligga och slöa med datorn i knäet och kika på TV samtidigt. Nu är det project runway, nice :) På tal om midsommar förresten.. Jag har hört att värdret ska bli katastrofalt men jag tänker faktiskt strunta i det. Vi ska till en kompis hus utanför Vännäs. Vi var en massa folk där förra midsommaren också och hade det verkligen skitkul och jag är övertygad om att det inte blir sämre i år. Därför tänker jag dissa det usla vädret, klä mig i skitsnygga kläder och smink även om regnet tänker försöka förstöra det. Sådeså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0