Härliga tider

Nu har vi precis anlänt till Vännäs och jag har slängt mig i divanen och bara njuter av lugnet. Det är så skönt att vara hemma hos mamma och pappa eller Max föräldrar och bara slappa och inte behöva göra eller tänka på någonting. Dessutom är det så fint både i Obbola och i Vännäs på somrarna. Slogs verkligen av det nu när vi körde hit. 

Max och hans kära far är ute och pillar med våran bil som inte mår så bra just nu. Inget som intresserar mig så jättemycket så därför tänka jag fortsätta slöa, läsa en bok och sedan duscha och göra mig lite fräsch. Planen igår på att raka benen, smörja in mig osv gick nämligen i stöpet.. så får bli ikväll. 

Tagga midsommar gott folk, vädret ser ut att vara på vår sida dessutom :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0