fredagkväll

Gud, jag är helt färdig! Har precis vaknat efter att både jag och Max somnat i soffan i några  timmar. Usch och blä, det var den eftermiddagen! Vi är helt slut sedan igår och jag förstår egentligen inte riktigt varför, var inte som vi gick hårt ut direkt..

Jag hade i alla fall riktigt trevligt igår. En riktigt impulsiv kväll kan jag lova. När jag hade gjort mig i ordning och vi hade druckit några cider/öl tog vi bussen till droskan för att äta tacobuffé. Det var det godaste på länge för jag var så sinnessjukt hungrig. Vi satt där någon timma, åt mängder och pratade strunt innan vi tog oss hit igen. Vi hade väl egentligen inga planer på utgång utan splade lite spel och larvade oss när jag och frida fick en snilleblixt (suprise?) om att byte till klänningar ohh dra ut. Sagt och gjort! Sen slutade med att vi sov här alla 4. Jag har som för mig att Frida fick lite kort tagna också.. ska sno dem senare.

Nu ska jag försöka  ta vara på kvällen innan den redan är över och förbi. Imorgon händer det också en hel massa..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0