...

Jag kutade iväg från datorn och slängde på mig lite kläder (bikinitrosor och t-shirt är kanske inte klädkoden ikväll), för att Frida ska slippa vänta när hon kommer om vi beslutar för att ge oss iväg ut. Jag drog på mig ett par jeansleggings, en vit/grårandig enkel oversize tröja, satte upp håret i en slarvig tofs och kladdade lite läppglans. Ingen mascara, inget "duscha & föna håret" eller något sånt. Och kom som att tänka på något.. Visst ser man banne mig bättre ut på sommaren?
Man blir liksom automatiskt lite fräschare, lite snyggare. Konstigt det där, men jag tycker nog att det är sant ändå. Jag skulle förmodligen sett ut som ett levande lik om detta utspelat sig för 2 månader sedan.


Tacka vet jag sommaren!



När vi ändå pratar snyggingar, tänkte jag. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0