Bebismage


Jag kan väl erkänna att jag läser en del kända bloggar, men egentligen inte särskilt många. Till största del för att jag tycker att kändisskapet stiger de flesta av dem över huvudet. Tråkigt nog! Men det finns ett par stycken jag verkligen tycker om, bland annat Stina-Lee som verkar urgullig. Därför måste jag bara säga: Har ni sett hennes urrgulliga bebismage? Kanske inte många som missat den vid det här läget. Jag förstår inte hur hon har lyckats hålla den hemlig!

Jag är en riktig liten mes vad det gäller bebisar.. Ibland önskar jag att jag vore lite äldre, med mer i ryggsäcken och en stabil inkomst så jag också kunde få en liten knatte. Men samtidgt vill jag få fortsätta vara omogen på heltid en stund till, haha!  I alla fall, jättejättegrattis till Stina!
 



Blir man inte så glad? Bilderna är från hennes blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0