Balen

Hallå på er!

Jag höll på säga att jag nyligt kommit hem, men det var lite av en lögn. Har legat i soffan ett tag också. Efter jobbet mötte jag upp Frida för att kika på alla som skulle gå på balen. Jag slutade klockan 5, samtidigt som insläppet med andra ord. Tack gud för att jag jobbar mitt i  stan, annars hade det varit kört. Det var mycket folk redan då men till slut hade vi en ganska bra plats ändå. Jag tycker att sånt där är jättekul att kolla på.. uppklädda, fixade, snyggt sminkade och glada människor. Man blir som så glad! Sen står man väl där och kritiserar för sig själv också. Måste säga att jag tyckte att vissa inte likande något annat än häxor, men över lag var alla jättefina, verkligen! Det ska bli kul att kolla igenom alla bilder på VK.se imorgon.





Jag såg visserligen inte klok ut på denna bild, men jag bjussar på den för att jag blir så glad när jag ser den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0