Äckliga jävla kryp

Gud, jag har myggbett över hela kroppen efter helgen. Jag kan verkligen inte sluta klia!! Om det är något jag gärna slipper under sommaren så är det dessa vidriga insekter.

Litefick jag gjort trots min sovmorgon i morse i alla fall. När Max slutade jobbet åkte vi en sväng på Mio, köpte lite nya sängkläder och blommor. Perfekt! Sedan blev det faktiskt lite kläder också. I en lokal på Mariedal har de utförsäljning av bland annat Miss Sixty och VILA så jag köpte underkläder och en topp för en billig slant. Utförsäljning brukar oftast bara göra mig på dåligt humör i och med att det nästan aldrig finns storlekar och dessutom oftast är väldigt rörigt. Men inte idag inte!

Vi handlade lite på väg hem och sedan har jag pysslat lite här hemma och Max slängde ihop en tjockpannkaka. Mums och perfekt som matlåda!

Åh, upptäckte ett till myggbett.. på fingret!!!

Hörs senare ikväll, eller imorgon.. om jag inte kliar ihjäl mig, vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0