Wei

Jag är så förbaskat duktig. Kolla på klockan! Jag kom faktiskt inte i säng tidigare igår, var runt 3 snåret. Men nog är jag uppe nu alltid! Ska bara kladda lite smink och så innan vi åker ner på stan. Det blir frukost där! Kanske Piazza? Världens goaste macka med räkor och cream cheese.

Efter stan åker jag till Obbola och träffar Malin och Frida. Och myser lite med Fridas katt, hihi! När ska jag egentligen få en katt? Nej, men jag och Malin ska i alla fall låna Fridas Harry Potter filmer, jag måste uppdatera mig lite i och med att vi ska se den nya filmen i helgen. Ärligt är det inte helt och hållet min grej, jag gör det mest för laget och sällskapet. Jag är en trevlig jävel : )

Vad tusan är det för väder ute förresten? Det är för tidigt för att solen ska ha dykt upp på vår sida än. Men SMHI ser ju ljus ut och likaså himlen. Jag kör på shorts.. kanske leggings under?

PUSS i alla fall, nu ska jag shoppa lös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0