Vars är john blund?

Förra inlägget var planerat som det sista, men icket..

Vi åker klockan 5 imorgonbitti. Jag har aldrig gått och lagt mig innan klockan 2 sedan semestern startade, och de flesta nätter några timmar senare än så. Nu är det snart 4 timmar tills vi kliver upp och jag har inga som helst tankar på att hoppa i säng. Trött lär man vara! Fast egentligen spelar det ingen större roll, vi är ju faktiskt tre stycken som kan köra så sova hinner vi nog.

Jag är sjukt förväntasfull. Det ska bli så himla härligt! En massa shopping, god mat, nya platser, party, förhoppningsvis kanske lite sol och bad (om man har tur) och en massa, massa mys. Det är faktiskt första gången vi åker iväg nå längre. Sundsvall, stugan och så har det ju blivit.. men inte utomlands eller sthlm såhär långt. Tiden har som inte funnits. Och inte pengarna heller med tanke på ny lägenhet och så. Det ska bli jättejätteroligt!

Nej, nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och läsa och invänta sömnen. Förhoppningsvis infinner sig denna innan kl 4, vi får la se :) Haha!

Puss & hej, nu ska jag ha en vansinnigt härlig semestervecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0