Utkast: Oj, vad ...

( Skrevs igår, men ville tydligen inte publiceras då)

Oj, vad jag somnade i soffan. Sjukt tur att jag hade ställt en klocka bara för att. Nu har jag skyndat mig upp, bytt kläder och sminkat mig lite. Jag ska gå in till stan om en liten stund och träffa Emelie, en gammal klasskompis, nu när hon slutar jobba. Jag håller lite tummarna för att hon har en kurrande mage i och med att jag sov i stället för att käka middag. Men lite sömn ar säkert bara nyttigt för att ta död på min förkylning.

Vi ska nog inte göra något ansträngande alls ikväll, jag ska spana in hennes nya lägenhet till att börja med i alla fall. Men det blir nog inte för sent.. många timmars sömns i natt också är tanken.

För övrigt, jag har världens I-landsproblem. Solen lyser ute, det ser riktigt skönt ut.. men klockan är över 8, hur varmt kan det vara ute? Det är liksom så sjukt jobbigt att klä på sig, springa fyra trappor ner (ok, vi har hiss, men ändå) för att sedan inse att en tröja till hade varit ett smartare drag, eller att jag kommer svettas ihjäl. Jaja, jag drar en chansning med leggings, tröja och skinnjacka över. Håll tummarna!

Nu ska jag borsta tänderna innan jag går ner till stan.
Trevlig kväll : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0