Taggad till tusen

Snart bär det av :) Eller, ja.. 2 dagar kvar men jag tror att det kommer att gå fort som bara den . Särskilt när man har så mycket att göra. Igårkväll/natt försökte jag packa. Jag vet att jag inte är ensam om problemet, men det blir alltid för mycket. Jag skulle behöva en coach vad det gället detta. Skorna är värst, jag och Max blir lite ovänner angående hur många par jag borde få ta med mig. Jag har argumenterat mig fram till 5, sen var det tvärnit. Suck! Vi ska ju faktiskt vara borta enda från måndag - lördag morgon. Och och precis som med kläderna så vill jag ju gärna ha olika dag och kväll. Morr på Max!

Imorse vaknade jag förresten och kastade mig ur sängen för att ringa skomakaren. Jag vill verkligen ha med mig mina guldiga och de behövde klackas om. Jag fick tag i världens söstaste gubbe som sa att han skulle fixa dem på en gång när jag förklarat problemet, så jag åkte dit direkt och fick hämta dem en halvtimma senare bara. Så enkelt var det löst! Efter åkte vi och köpte lite duschgrejer att ta med, åt mat osv. Hittade äntligen ankelsockar i barnstorlek som inte var täckta med Hello Kitty eller liknande. Skönt!

Nu ska vi snart fortsätta packa lite. Usch, så  rädd för att glömma något! Sedan måste jag hoppa i duschen och göra mig i ordning eftersom att det blir party hos Emelie ikväll. Så fullspäckad blev dagen :p Och imorgon eftermiddag åker vi hem till mamma och pappa och sover där, smidigare att ta sig iväg på morgonen då.

BTW, vi har en vattenpark jättenära hotellet. FÅR INTE GLÖMMA BIKINI! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0