Snart så bär det av

Det blev lite ändrade planer. Vi sover här hemma i stan ändå, det blir enklast så. Men vi har ändå varit en sväng till mamma och pappa, käkat middag, gett bilen till pappa (så han han besikta den åt oss när vi är borta, sötpappa) och dessutom har lillskrutten badat. Han var så himla gullig! Han är ingen storsimmare direkt. Lite feg!  Men han är urgullig ändå.

Nu har ligger väskan färdigpackad (till bredden och lite till) på köksbordet, jag har duschat och gjort mig helt klar och lagt fram min "res-outfit" inför morgondagen. Den enda som återstår är väl att se till att man tar sig upp imorgonbitti, 04:15 ;(

Nej, kvällen är inte slut än. Nu ska vi mysa ner oss framför en film med chips och dipp + lite cola.

En skitbra vecka väntar, taggad :)

Hörs under veckan eller när jag kommer hem.

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0