Skor, skor, skor

Nu är jag precis hemkommen efter en massa fläng. Förmiddagen på stan, som jag skrev tidigare. Lite nytt i garderoben blev det.. en långärmad svart tröja som helt enkelt bara var nödvändig men inte så rolig att köpa, en vitt linne med tryck, spetsleggings och en söt klänning. Några skor blev det där emot inte. Jag har däremot spanat in några snyggingar på internet men ännu inte bestämt mig för vilka som ska  få flytta in. Jag blir som ett barn i godisbutik när jag hittar 34:or och 35:or, vill ha dem allihop. Ruggig beslutsångest! Ska lägga in bild på dem i alla fall.

Efter shopping och lunch på stan tog jag bussen till Frida i Obbola. Hon, jag och Malin såg Harry Potter och sedan blev vi bjudna på mat. Kött, strips, sås och sallad. Mycket mumsigt och lyxigt att inte behöva laga ensam nu när man kommit hem.

Nej, gud vad trött jag är.. tror jag ska lägga mig i soffan faktiskt. Undra om det går något på TV!


Vilka av dessa godingar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0