Sjukt intensiva dagar

Jag kan inte förstå att första veckan av min semester redan är puts väck. Gud vad fort det går! Men jag har faktiskt haft en jättebra vecka också och tiden går väl fort när man har roligt.

Igår var en sjukt intensiv dag. Vi åkte till Bettnes som planerat men blev inte särskilt långvariga. Jag och Chris var de enda som var män och badade. Och det gjorde vi inte direkt för att svalka oss utan för att vi är så sjukt barnsliga och ville leka i vågorna. Benen domnade efter cirkus 30 sekunder. Mys!
Efter det var det inte ens roligt, så kallt.. så vi packade ihop och begav oss. Vi var tillbaka i stan vid typ 3 igen. Jätteskönt! Hela dagen kvar och vi solade, spelade kubb osv innan vi gick och käkade på nya O´learys. Helt ok uteservering de ha fått faktiskt :) Och åtminstone min mat smakade!

Imorse blev en skö sovmoron innan vi åkte och väckte Pär, käkade lunch och solade solarium. Jag har ju inget val, när ska jag sola?

Nu har jag och Max städat i två timmar och jag är så lättad. Jag kunde inte röra mig i lägenheten utan att få damp över all sand och skit. Men nu är det fint igen, Lisa nöjd. Chris och Pär slöar i soffan.. tror jag ska följa dera exempel innan jag kastar mig i duschen. Bio ikväll :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0