Sjukisdag

Oj, det var himla länge sedan jag skrev något. Jag kan inte direkt säga att det berott på att jag har haft fullt upp.. men jag har i alla fall några bortförklaringar. I helgen fungerade inte Internet och jag sov förövrigt  typ 24/7 och nu har jag insett varför.. för tillfället sitter jag nämligen med feber och en fin förkylning. Helt rätt i tiden, verkligen! Sista veckan innan semestern och jag har jättemycket att göra på jobbet + att det är vännäsdagarna i helgen och missar jag det kommer jag att ligga hemma hos Max föräldrar, sörpla te och gråta för att det är så synd om mig.

Nej, men det är faktiskt lite bättre idag. I måndags på jobbet kände jag mig inte pigg alls och igår fick jag helt enkelt stanna hemma. Tror jag har lite smygfeber nu och halsen känns inte i toppskick, men på väg åt rätt håll. Jag hade faktiskt tänkt mig till jobbet imorgon, men jag ska väl inte säga för mycket heller.

Det händer så himla myckt nu och jag blir så stressad av att ligga sjuk. Inte nog med att jag missar så mycket på jobbet, dessutom fyller lillasyster år imorgon och sedan vännäsdagarna. Men på sätt och vis ska jag väl vara glad att jag är sjuk nu och inte på semestern.

Idag har jag faktiskt inte tänkt göra ett skit. Jag ska bara slöa i soffan/sängen och invänta bättre tider. Om jag känner mig i skick i kväll och tänker gå till jobbet imorgon så ska jag nog försöka packa lite inför helgen så att det är klart ikväll. Kan bli ganska stressigt med tanke på att jag jobbar till 17 och sedan åker raka vägen till Obbola och firar lillasyster. Jag hoppas förövrigt att hon blir nöjd med sin present i och med att det var en jäkla chansning.

Nej, huvva.. detta var ansträngande. Nu ska jag gosa ner mig under täcket igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0