Nyvaken

God morgon i stugan.

Gårkvällen blev alldeles lagom. Jag köpte blommor och chocklad till Emelie, för det tycker jag inte räknas som en riktig flyta in/födelsedagspresent. Hos henne åt vi tårta, drack och snackade skit. Ganska mycket nya ansikten också! På TC däremot var det faktiskt alldeles för mycket folk. Det tog en evighet i baren, fanns inte en endaste sittplats och att plöja sig fram i trängseln blev bara drygt i längden. Däremot var det kul att se en del gamla ansikten man inte sett på evighter. Nej, vi gick ganska tidigt faktiskt. Åt lite mat på Max och tog bussen hem 01:30. Alldeles lagomt med tanke på hur drygt det hade varit med en massa bakishet idag. Jag läste lite när vi kom hem och Max såg på en film, sedan sov vi rätt gott.

Nu ska vi bara få i oss lite frukost, packa ihop väskorna och städa undan lite här hemma innan vi beger oss hem till mamma och pappa. Jag har lite planer för dagen.. att mamma och pappa ska bjuda på gómat, jag ska mysa runt i mjukisdress, se film, läsa böcker och ikväll har jag bestämt mig för att ta med lillvoffsingen ner till vattnet så han får bada. Han är ju så sjukt söt när han plumsar runt. Min lilla älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0