Mot stranden

Efter många om och men, överväganden fram och tillbaka och packar vi och gör oss klara för Bettnets. Solen lyser ju och inte ett moln, men det blåser ju en del och är inte hundra grader varmt därför kändes inte havet tveklöst. Jaja, bettnes är i alla fall största och finaste stranden här, mcket folk och det går faktiskt att köpa MAT (viktigt enligt Max oxh Chris) haha! Nog kunde det ha varit skönt där det varit lite mindre vind och varmare i vattnet.. men Bettes är ändå bäst.

Jag tror faktiskt att jag har en svingammal bild från Bettnes på den här datorn, från typ -05 eller något. Får se om jag hinner söka reda på den nu eller om de börjar skrika på mig. Jag är trots allt redan fixad och klar.. Skatbofrisyren är uppsatt, shortsen och linnet är på, bikinin under. FÄRDIG! Det måste ju vara en av de bästa grejerna med sommaren..


Nej, nu ska jag kika efer bilden, sjukt länge sedan jag såg den.

Efter en kort och inte allt för noggrann genomsökning blev bilden inte funnen. Men kan i alla fall säga att jag varit man och hoppat härifån, 18 m.. jag är cool!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0