Man skulle kunna säga att jag äger dem allihopa

Gud vad kvällen har gått fort. Eller, egentligen hela dagen men. Vi gick ut och spelade två omgångar kubb.Ett beroende? Jag vann för övrigt båd, trots olika par.. kan detta betyda att jag äger? ; ) Lär vara fallet!

Vetetusan vad de andra gör i vardagsrummet.. Själv vill jag typ gå och lägga mig, psykiskt utmattad efter kubben, haha! Nej, gud vad det spårade till slut. Värsta psykningen jag varit med om.

Jag kollade vädret i morse och om jag inte kollade tokgalet så skulle det vara varmt och skönt imorgon också. I så fall ska jag banne mig till stranden och steka sönder. Jag har slöat lite på den fronten. Min plan har liksom varit att jag ändå kommer se ut som en pepparkaka efter utlandsresan men får kanske tänka om där. Billigaste sista minuten vi hittar ligger på 5 papp och är ospecad. Jag tycker liksom inte att det är värt pengarna när det ligger på ordinarie pris och man ändå inte vet vars man hamnar. Jaja, hoppas fortfarande på at priset sjunker och vädret håller i sig här hemma. Håll tummarna!

Om inte annat får jag kanske använda pengarna till att köpa en kisse i höst ; ) jag och Max ska ju i alla fall "prata om saken" efter sommaren, har han sagt.

Godkväll på er, ska vara lite social.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0