Jag bara njuter

Dagarna går alldeles för fort, jag får nästan lite panik. Men än är det ju faktiskt bara Tisdag. Jag har gjort mitt allra bästa för att bara njuta idag och tycker att jag lyckats ganska bra. Jag tog en låång sovmorgon, låg kvar i sängen och bara njöt när jag vaknade och läste tidningen. När jag sedan klev upp gick jag ut och höll Max sällskap på balkongen under tiden han åt lunch och efter att han åkte till jobbet så har jag legat i soffan, suttit vid datorn, tagit en skön dusch och nu precis ätit lite mat. Om en stund kommer Frida och hämtar upp mig och sedan åker vi till Malin. Det blir lite av en tjejkväll, vi lär ju ska se Paris Hilton´s My New BFF, så sjukt patetiskt och underbart! Och fler sådana här kvällar lär det bli när Malin går på semester på Fredag : ) Sweet!

Finns det något bättre än sommaren?

Imorgon ska jag göra ytterligare något jag gillar. Shoppa! Kanske ska jag unna mig ett par nya skor (Har ni förresten sett de där snyggingarna Kenza lottade ut? Ge mig, finns i 35-5) och något somrigt plagg, men i alla fall nya underkläder och lite småpyssel till lägenheten.  Skulle faktiskt behöva en ny bikini om jag ska våga visa mig på stranden  vid en eventuell utlandsresa också. Haha!

Trevlig kväll på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0