Här händer det saker

Sjukt dålig uppdatering sista dagarna, jag har haft så himla mycket att göra. En himla massa fläng hit och dit. Bland annat har jag shoppat lös och gjort färdigt vardagsrummet här hemma och jag känner mig jättenöjd.  Jag köpte jag fina kuddar, blommor, ljus, en stor tavla, en tidningskorg, ett fia med hutt och en jättefin vattenkaraff med tillhörande glas. De två sistnämda var väl inte riktigt till vardagsrummet men. Juste, inte att glömma heller.. en "nyckelhängare" till hallen också. Inget nyckelskåp, utan någon annan nymodighet. Haha! Nej, men det blev jättebra!

Sedan har jag även hunnit med utgång, middag hemma hos mamma och pappa, lite bio, lite mys osv. Juste, kanske det viktigaste av allt. Igår bokade vi vår resa och åker på måndagmorgon, vääldigt tidigt. Blev inte direkt som planerat eftersom att en ospecad resa till Turkiet inte är värd 5 tusen enligt mig. Utan vi bilar ner till sthlm tillsammans med bästa vän frida och hennes syster. Sedan fortsätter de med familjen till Italien och vi åker kryssning till Tallin, shoppar och festar. När vi kommer tillbaka på Fredag så blir det även lite shopping i Sthlm. Det känns som man får så mycket mer för pengarna. Och faktiskt väldigt kul att göra något nytt också! Vi får lyxa till det med hotellnätter, god mat och förmodligen en del nya kläder :) Hoppas att mina nya skor hinner komma innan dess, sjukt tråkigt om de inte får hänga med. Haha!

Nej, som ni förstår så är det rätt fullt upp här med packning och dylikt så nu ska jag springa ner till tvättstugan och se om det finns någon ledig tid. Bäst för mig! Handtvätta lockar mig inte alls.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0