Ett år kvar till nästa vännäsdagarna

Galet trött. Galet sliten. Galet skönt med semester, mums!

Det är egentligen inte konstigt att jag är helt färdig. Min förkylning hann aldrig ge med  sig innan helgen och i fredags direkt efter jobbet (slutade tidigare, kl 3) kastade jag mig i bilen och begav mig till Vännäs. Därefter har det varit väldigt mycket party och väldigt lite sova fram till 3 inatt.

Jätteroligt och trevligt har vi i alla fall haft det. Fredag blev en klassisk Vännäsdagarnafredag med mat hemma hos Max föräldrar med lite vänner, vidare till Norrmans, därefter Hotellet och nattmat på Tre Kronor på hemvägen. Lördag började med marknad i slitet tillstånd, lite lunch och chill fram tills det var dags igen.

Sedan var egentligen tanken att jag skulle åka hem med Max i samma veva som han begav sig till jobbet igårförmiddags men jag bestämde mig för att stanna ändå så jag blev all alone i Max föräldrars hus, de var på andra äventyr. Dock var Chris, Frida och Pär där och höll mig sällskap. Vi spelade kubb och jag och Pär är för övrigt oslagbara på den fronten. Utmana?

Vi öagade sedan mat med Max föräldrar, en massa iopplock från helgen. Alltså, dom är kanske den bästa "andra familjen" men kan ha. Bäst, bäst, bäst!
På kvällen gick vi till Norrmans igen och spelade riktig kubbturnering och drack lite. Dock gick det inte längre lika bra när jag och Pär inte fick teama.

Nu är jag äntligen hemma, faktiskt äntligen.. känns så skönt att få ta igen sig. Jag har lovat mig själv att göra så lite som möjligt fram till nästa helg så att jag hinner bli riktigt kry. Därför har jag köpt en fet godispåse och bunkrat upp med How I met your mother i soffan.

Jag tror att jag ska återgå till det nu. Lägger in några bilder från helgen senare..

OCH JUST DET!!! En sak till, igen.. Jag har SEMESTER!!!!!!! Kan inte säga det för få gånger.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0