...

Någon tvätttid fanns ej. Suck! Det känns som det kan bli lite stressigt innan avresa. Blä, jag hatar att stressa. Fråga Max hur rolig jag är sånna gånger. Man vill nog helst ha ett säkerhetsavstånd på 200 m. Jag skäms nästan lite över mig själv!

Nej, men hur som helst. Imorgon ska vi fira Max farfar som fyller år, Ida och Kenneth ska även kika förbi så där finns inte jättemycket tid. På Lördag blir det partyparty hos Emelie, så inte där heller med andra ord. I värsta fall får jag väl åka hem till mamma och pappa och tvätta imorgon. Söndag känns lite väl sent! Jag blir som lite sugen på att sätta in tvättmaskin i lägenheten, så bekvämt det hade varit.

Sitter och tittar lite på resan. Det ska bli så roligt att åka iväg en sväng. Vi ska bo på ett centralt hotell i Tallin, Metropol tror jag det hette. Bilderna ser jättefina ut och det ligger nära shopping, uteliv och allting. Känns helt perfekt!
Sedan färjan i sig vet jag inte så mycket om, har aldrig gjort något liknande sedan finlandsfärjan när jag var 5 kanske. Men det ska nog bli jättekul! Det enda jag la märke till var hur svinigt dyrt det var med mat på båten. Men har man semester så har man :)

För övrigt, hotellfrukost med buffé är kanske det godaste som finns. Jag är redan sjukt sugen!

Nu ska jag hoppa i duchen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0