: )

Nu har jag lugnat ner mig efter mitt lilla utbrott. När Max kom hem igårkväll så satt han igång DVD:n utan större problem, så klart! Jag hade tydligen gjort ganska rätt, men fick damp när det inte ville så den hade tydligen hängt sig. Mitt tålamod alltså! Jag fick i alla fall se filmen till slut, dessvärre somnade jag men det var ok ändå. Huvudsaken den gick igång, annars hade bli blivit tokig så som jag kämpade.

Idag blev det ytterligare en lång och skön sovmorgon. Varför är jag inte ute i solen? Det är ju skamligt. Jag har som tyckt att det varit så skönt att vila upp sig och sova länge såhär första veckan på semestern när dom andra fortfarande jobbar. Men det blir andra bullar från och med imorgon hade jag tänkt.

Resten av dagen i alla fall, såg femte Harry Potter filmen, käkade på Teggrillen och var och handlade lite. Nu snart ska jag mysa med lite Unga mödrar och CSI, kanske till och med tillåta mig själv att somna i soffan senare.  Hmm..

Nej, nu ska jag spana efter lite sista minuten resor : )

Och btw, skorna med niat är på väg hem till mig.. får se om någon av de andra kanske kommer senare. Men igårkväll tyckte jag verkligen atT jag förtjänade ett par på en gång efter den olyckliga kvällen tillsammans med DVD:n. Hoppas de kommer så fort som möjligt så jag får lite använding av dem nu när det är varmt och skönt, och kanske utomlands :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0