En bebis till världen

HALLÅ :) Vi har haft det helt underbart och är nu tillbaka i sthlm, på cityterminalen. Vi har tillbringat dagen i sthlm med shopping och om en timma går bussen hem. Faktiskt riktigt skönt! Som sagt har  vi  i alla fall haft det hur skönt som helst och vihar tagit massor med kort, shoppat, festat,traskat omkring, ätit gott,badat och myst. Jagskaläggaut ilder osv när´jag kommer hem.


Och en sista sak innan jag ska springa och hämta packningen... för två min sedan ringde telefonen och Max har nu blivit morbror. För ca en timma sedan! Jag är  så glad och rörd att det är inte sant. Grattis,grattis, grattis! Längtar tills vi får se lillkrabaten. En liten pojk!

Drygaste tangentbordet EVER.


HEJDÅ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0