Dags att varva ner

Usch, jag är så stressad. Jag behöver faktiskt inte alls vara det längre, men går liksom inte ur kroppen. Jag har i stort sätt packat klart. Allting förutom sådant som jag fortfarande behöver. Hårborste, smink osv. Allting är liksom klart, förutom att jag vill plocka undan lite i lägenheten innan vi åker också, men jag har ju morgondagen på mig.

Nu sitter jag i alla fall här, med ett glas vin framför mig och försöker varva ner. Om dryga timman kommer (S)mackan och skjutsar oss till Emelie. Blev så sjukt less när bussarna misstajmade totalt, skönt att han orkade skjutsa. Nu ska jag bara njuta av kvällen, ha trevligt och sluta stressa. Haha!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0