Balkongen nästa

Jättemysig dag! Vi har grillat och ätit jättegod mat hemma hos mamma och pappa. Kyckling, sås, "potatisskruvar", sallad med fetaost, vattenmelon, grillade majskolvar och jordgubbar med glass till efterrätt. Mums! Verkligen hur mätt som helst. Vi drog några kubbmatcher också. Jag börjar som vara rätt fäst vi det, haha! Sjukt roligt att spela när vädret är fint och så :)

Nu har vi i alla fall kommit hem och Chris och Micke är här också. Jag tror att det blir ganska lugnt ikväll. Typ umgås och dricka lite. Är det sommar så är det :)

Btw, två skor beställdes hem nyss och nu ska de fan hem till mig också. Annars var det sista gången jag beställde skor via Internet. Punkt.

Nej, tror det andra smitit ut på balkongen så ska joina dem =) Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0