ARG

ÅHH!!! Jag hatar alla typer av elektroniska prylar och liknande. Här har man semester och lägger sig skönt till rätta för att se en film och sedan får jag inte igång den förbannade dvd:n. Jag blir galen! Jag har nog tryckt på alla knappar jag kan trycka på och jag får ändå inte fram den dumma filmen. I ren desperation ringer jag pappa för råd, men vad hade jag trott.. Självklart försöker han hjälpa mig (vilket jag kanske förstår i efterhand inte är det lättaste över telefon) och sedan säger han "Ja, du är släkt med mamma du.." Det är ingen komplimang för er som inte känner min mor. Hon kunde knappt byta kanal efter att vi skaffade boxer för x antal år sedan, två TV-dosor var helt enkelt en för mycket att  hålla reda på. Men tydligen ska jag inte säga så mycket själv! Dumma, Dumma..

Nej, nu får Max ta och komma hem från jobbet. JAG SKA FAKTISKT SE PÅ FILM!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0