Julstämning av rang

Hallå gott folk. Här var det ruksitgt länge seadn jag skrev någon rad. Men så blir det väl ibland..

Den mest spännande som hänt på senare tid är väl att jag blev sjuk av den där jävla svinissprutan. Suprise? Noo!
Jag tog den i onsdags och redan på torsdag morgon hade jag feber. Det var värst igår egentligen och nu börjar det bli lite bättre. Har nog fortfarande lite feber, men inte så farligt.

Idag har jag och Max pyntat granen. Den blev så fin :) Så nu är det mysstämmning här. Synd bara att jag får mysa själv ikväll eftersom att han jobbar. Uggla i min ensamhet. Får inte lämna lägenheten pga febern, så spännande blir denna lördag.. Äschdå, lika bra att vila upp sig.

Nu ska jag se om det blir nå mat i det här huset.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0