Det var ju det där med köpstopp..

Godkväll mina vänner.

Ytterligare en kväll spenderas i min väldigt tomma lägenhet, haha! Nej, i helgen hade jag faktiskt beslutat mig för att ta det riktigt lugnt, spara pengar och försöka vila upp mig. Veckan har varit superhektiskt, jag har ätit kasst och inte känt mig så pigg. Där med kändes det nästan nödvändigt. Jag tycker att jag har lyckats ganska bra faktiskt.

I fredags när jag kom hem från jobbet fick jag upp Max ur sängen (han jobbar skumma tider nu) och sedan mötte vi Chris på ICA för att handla lite. Sedan smaskade jag på godis och läste en bok medan pojkarna såg på TV. Sussade sedan sött i soffan rätt tidigt. Så rolig var jag! Som vanligt ungefär, haha!

I morse hämtade jag mamma, pappa och syrran på flyget. Inte alls avundsjuk över deras brännor eller något, inte alls.. Nej, sen åkte vi ner på stan när Max vaknat och åt lunch/middag med Frida. Och senare på kvällen har jag varit och kikat på innebandy med flickorna mina. Hellugnt har jag väl inte tagit det, men nu är jag i alla fall hemma igen och ska snart krypa ner i soffan. Jag har ju hela morgondagen på mig att vila också.. Nog för att jag borde städa men.

En sista liten sak tror jag att jag ska ta tag i innan jag bäddar ner mig. Jag har mer eller mindre köp-stopp för tillfället vad det gäller kläder och (inte enligt mig men) onödigheter. Men jag har faktiskt inte köpt ett enda spetsplagg och det tycker jag att jag förtjänar. Funderar på att klicka hem ett. Om det blir en topp eller klänning får vi se snart.




Visst är denna underbar? Men dock känner jag inte för att punga ut med cirkus €262 i dagsläget. Från
Net a porter är den i alla fall. Och ryggen..mums, säger jag bara.

(Mamma, du glömmer väl inte att jag fyller år snart??)


Nej, puss och god natt på er. Nu ska jag glo på TV och tycka synd om mig själv för att Max är på jobbet och inte hemma och myser med mig. Haha!



Kommentarer
Postat av: maja

sv: jamen precis! nä, det gör ju inte det... attans att inte alla skoaffärer går ner en storlek och börjar köra med strlk 35 på skorna också :)

2009-09-01 @ 17:13:42
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0