Snart kommer girlsen

Det blev utgång ikväll ändå. Jag har precis gjort mig i ordning och pustar ut lite. Skulle hälla upp ett glas vin men korken sitter som berget. Hoppas flickorna kommer snart så jag får upp skiten. Haha! Hur som haver.. det är Malin, Frida, Amanda och Rebecka som är påväg hit. Vi blir väl här någon timma och sedan åker vi vidare. Max har lovat att vara barnvakt åt lillvoffsen, så han kommer hem då. Kan man hitta snällare pojkvän? Han sa "Det är klart du ska gå ut". Personligen tyckte jag inte att det var så självklart att han skulle måsta vara hemma med lillskiten. Men sån tur har jag! Världens bästa Max!

Nej, nu ska jag spraya lite hårspray.. de borde vara här vilken sekund som helst.

PUSS och trevlig kväll.

(Och ja.. jag är på lite bättre humör idag. Trots att jag inte får ha på mig några nya skor ikväll, haha!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0