Ovanligt att jag inte är kry

Förkyld igen. Som vanligt! Blä! Nej, usch så less jag är på det faktiskt. Jag och Max räknade ut att jag är sjuk  snitt en gång i måndaden. Alltså, inte bara lite snorig utan ordentligt förkyld och oftast med feber. Vad hände?

Vi har i alla fall ganska nyligt kommit hem från båten och så. Vi sov där i natt. Hur mysigt som helst, så skulle jag kunna ha det allt jämt. På kvällen fiskade vi lite, läste, drack vin och bara myste. Och när man vaknar på morgonen så har man sol och värme bara man öppnar luckan. Lyx! Synd var det bara att jag inte var helt frisk. Annars hade jag garanterat tagit ett morgondopp också :)

Förresten, i förrgår fick jag min allra första gädda. Jag är ju som ingen storfiskare direkt, men det är ganska roligt ändå. Frida hade varit stolt över mig ;) haha!

Nu ska jag lägga mig i soffan, läsa tidningen och vila lite. Får inte  bli sjukare nu. Utbildning och Halstad väntar på måndag. Bläk!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0