Jävla myggor

Gode gud vad jag hatar de elaka krypen. Det var lite myggit ute i skogen igårkväll men jag kom undan med endast två bett och var lättad över det. Däremot var myggorna där ute något utöver det vanliga. Det ena bettet fick jag på armbågen och den är jätteuppsvälld. Haha!

Rätt nyvaket var det här. Eller, egentligen kastade jag mig ur sängen första gången vid 10 när något damp ner i brevlådan. Jag trodde att det var mina skor! Det var det inte, däremot var det ett vykort från Frida :) Lika glad för det! På lördag kommer hon hem! Jag hoppas verkligen att de har de hur bra som helst i Italien. Hon meddelade att det var stekhett. Den jäveln kommer att vara hur brun som helst.


Nej, innan jag kladdar lite smink och åker för att köpa tapeter så ska jag lägga ut några bilder från älskade Tallin..




Dessa skyltar fanns överallt, vad tusan betyder det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0