Jag ursäktar..

Hallå Hallå.

Här var det stendött och långt ifrån väluppdaterat.

Ärligt talat, efter utbildningen var jag helst slut och efter all hemlängtan så var jag bara men Max oxh vänner och tog det så lugnt som bara gick. Jag tror inte jag satt en minut vid datorn. Utbildningen var i alla fall bra. Jättehärlig grupp och vi hade riktigt roligt.

Nu är det back at work och jag har aldrig haft så mycket att göra i hela mitt liv, ja.. jag finner inte lämpliga ord helt enkelt. I och med detta finns inte så mycket krafter över helt enkelt. Det är väl ungefär mitt sinnestillstånd och därför tänker jag inte skriva ett skit till innan krafterna återvänt och även mitt humör :p
Riktigt så allvarligt är det väl inte, men jag orkar helt enkelt inte..

Nu tänker jag mysa ner mig i soffan och kika på TV till Max kommer hem på någon timma. Sängen tidigt blir det också.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0