Jag bara känner lugnet

Gud vad jag är trött. Det är som om man fortfarande inte riktigt återhämtat sig efter närmare en vecka med ytterst lite sömn.  Oj vad jag längtar tillbaka! Helt vansinne! Vi hade så himla roligt och mysigt. Fina, fina Max! Det kunde inte ha blivit bättre gå något sätt :)

Nu närmar sig sig slutet av semestern och det suger. Det riktigt sådär kryper i kroppen av obehag. Tillbaka  till jobbet och nästa ledighet vid jul. Jippi! Ett helt år kvar till sommar och sol igen. Men vi avslutade i alla fall sommaren på bästa möjliga sätt :) Och jag ska faktiskt ta vara på den här sista veckan nu också.

Ikväll har vi faktiskt haft en riktigt slökväll. Pär och David kom hit och åt tillsammans med oss och sedan har vi spelat lite spel. Jag har verkligen fått dille på det, haha!

Imorgon ska vi en sväng på Nolia. Även om jag aldrig köper något där så är det ju faktiskt ett måste. Hoppas att vädret har tänkt bjuda på något vettigt.

Max har förresten köpt en ny sladd till kameran idag. Han ska få hjälpa att fixa och greja lite så ska jag lägga in imorgon.

Nej, nu blev jag sjukt sugen på en skagenmacka med crispsallad, tomat och lök. Mums!

Trevlig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0