Imorgon åker jag igen

Hallåj bloggen!

Jag vill bara sova. Jag är så trött, så trött, så trött.. men första måste jag stoppa något i maggen och packa klart det sista. Halmstad, som sagt, imorgonbitti och jag är hemma igen på fredag eftermiddag. Det ska nog gå bra :) Men jag kommer sakna min Max. Vad är liksom vitsen med att bo på hotell ensam? Hotellfrukost iofs, haha!

Sista två dagarna har varit helt hysteriska. Gårdage började med att vi sprang ärenden på stan jag, Max och Chris och efter det åkte jag och Max hemma till Obbola för att grilla med familjen. Mysigt och gott för lilla magen! Efter det åkte vi till Holsmund för att hämta Max pappa och skjutsa honom till Norrbyn, ett par mil ja.. För att sedan åka tillbaka och hämta Frida. Fråga inte varför! Det slutade i alla fall med att i 3 + Chris spelade fia med hutt här hemma hos oss och hade en hysteriskt roligt natt. Den tackar vi för! Kanske det bästa sättet att avsluta en helt underbar semester, för det har det verkligen varit.

Idag har vi sprungit på Nolia, ätit Sushi och jag har färgat Linns hår + packat, packat, packat. Nu närmar det sig äntligen slutet.

Nog om stressen. Nu tänker jag rå om Max tills jag måste sussa. 5 dagar med tom säng och inget mys i soffan. Skandal!
Vi hörs igen, senast på fredag.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0