Höstkläder

God eftermiddag.

Helt slut som vanligt, det brukar vara så på måndagar. Inte lätt inte!

Gud vad man känner nu att hösten börjar närma sig. Egentligen är hösten inte alls min grej. Jag gillar värmen alldeles för mycket. Visserligen är det ganska mysigt när det börjar bli mörkt ute. Men annars, njae..
Dock finns det ett annat lite plus. Det kommer inte en himlans massa snygga kläder nu lagomt till när man ledsnat på jeansshortsen, haha! Jag sitter och dregglar mest varenda dag. Max däremot tycker inte att jag får köpa mer kläder nu.. men kolla kostar ingenting. Och lite nytt i garderoben måst ejag faktiskt få. + att jag fyller år sista oktober så skor och kläder lär stå överst på önskelistan. Ska börja kika lite redan nu.

Bland annat dessa skulle passa fint i min garderob


Delight Lace Dress SEK 199, Vila - NELLY.COM Boyfriend Vest SEK 699, One Teaspoon - NELLY.COM Orlando SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM Bangkok SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM Plaggen ovan är alla från Nelly och det sista skoparet finns i 35. Galet sugen man blir. Jag vet att jag inte är först att säga detta, men måste nämna det.. Gud vad HM har lyckats med sin höstkollektion verkligen. Riktigt imponerad! Nu får man bara se hur mycket man hinner få tag i innan det är väck.. Nej, nu ska jag fortsätta kika lite och uppdatera en önskelista ;) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0