Gulleplutten

Hallå, hallå!

Det blev  en lång dag idag. Vi åkte iväg ganska tidigt, där på förmiddagen någon gång. Max köpte lite grejer till bilen och vi köpte present till lillbebben och blommor till de nyblivna föräldrarna. Lilla gossen var verkligen hur underbar som helst. Förstå, ynka 4 dagar gammal.. det gick inte att slita blicken i från honom. De pyttesmå händerna och fötterna och den där lilla, lilla kroppen. Ett litet knyte bara! Så vansinnigt gullig! Nu kommer moderskänslorna, haha!

Iaf, vi stannade där hela dagen. Max och hans far meka med vår älskade, host host, bil och jag och Ingela läste och pratade lite strunt. Sen åt vi mat och dregglade mer efter söt liten bebis :)

Vi kom hem för dryga timma sedan. Och jag har sett Paris Hilton BFF. Haha!


Nej, sömnigt värre är det här borta. Nu ska jag lägga mig i sängen, läsa och mysa med Max så man kommer sig ur sängen någon gång imorgon. Vi ska åka och köpa tapeter, änligen! Så att jag får tapetsera om här snart. På tal om det förresten så hittade jag bilder på Max kamera på hur lägenheten såg ut innan vi flyttade in. Ska lägga in det senare!

Nu blir det sängen, adjö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0