Fia med hutt

Hahaha, omg! Vi har just spelat fia med hutt. Jag köpte det för en av mina presentkort precis innan vi åkte med till Tallin, men hann aldrig spela då. Nu har jag, Max och Chris alltså precis invigt det. Jag vann, så klart! Chris kom väldigt mycket sist med allt vad det innebär. Haha!

För övrigt, någon som har besällt skor från Chapnlle? Jag beställde ju två par där i från, för säkert tre veckor sedan. Det har ännu inte dykt upp och jag börjar som nästan bli lite orolig. Förresten köpt jag ett par sjukt najsiga i Tallin, ska visa dem när jag fått kamerasladden imorgon.

Nej, nu ska jag höra om det är dags för en omgång till. Dock är jag lite orad över att det kanske kommer vara elak med lilla mig som klarade sig så lindrigt undan. Äsch, jag äger säker ut dem som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0