Det börjar bli trångt i skohyllan

Snart bär det av igen. Här är det snabba ryck och väldigt impulsiva utflykter men det är väl så det ska vara sista veckan på semestern. Nu åker vi till Pärs stuga och fiskar och sedan sover vi kvar i Vännäs för att imorgon fara ut och segla (läs sola för min del). Jag hoppas verkligen på toppenväder och det ser väl inte helt omöjligt ut.

Innan jag springer igen ska jag lägga ut bilder på de två senast skoinköpen. Det ena paret köpte jag i Tallin och de andra idag på Ecco. Jag kände mig så stolt när jag gick ut där ifrån med en kasse i handen som faktiskt innehöll riktiga och bra skor. Inte 11 cm klack och närmast omöjliga att gå en sträcka längre än 200 meter i. Ifs är hösten väl inte riktigt här än men när den kommer så är ju alla snygga höstskor redan borta så jag passade på. 1200 och de lär bara bli snyggare med tiden, ju mer slitna det blir. Toppen!



Obeservera kilklacken på höstskorna som inte riktigt syns i bild. Ber även om ursäkt för det katastrofala bilderna när Max kamera var utan batteri.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0