Dagens katastrof och roligaste händelse

Det hände något så sjukt roligt för ett par timmar sedan. Allting började på Media Markt, vi var där för att köpa en ny sladd till kameran eftersom den gamla vägrar dyka upp.  Jag och Max "bråkade" om vem av oss som skulle sitta i framsätet när vi åkte därifrån. Jag vann så klart! Sedan stannade vi på Konsum för att köpa lite gott till ikväll och så. Återigen så skulle jag och Max tävla om framsätet och han ställer sig för bilen så att jag inte ska komma förbi, med en stor matkasse i handen var det omöjligt. Därför släpper jag ner kassen på marken för att försöka springa runt honom. Jag vann platsen! Men... en biljävel körde över hela vår kasse. Både Max och Chris fick se katastrofen inträffa, hur bilen rullade sakta, sakta över allt vi köpt. Juicen exploderade, korven blev mos, godis klarades sig sådär halvt och övriga grejer lyckades komma undan. Själv satt jag glatt omedveten i framsättet, nöjd över min vinst. Kanske inte lika roligt att läsa, men kul var det för alla inblandade.. förutom hon som körde bilen, som såg sjukt besvärad ut. Vi fick för övrigt 20 spänn för att köpa en ny juice. Haha!

Någon sladdjävel hade de för övrigt inte. Men imorgon förmiddag kommer Linn hit eftersom att jag ska färga hennes hår, så hon får ta med sin då. Haha, åh.. det ska bli så kul att se alla bilder. Hoppas att det blev bra!

Nej, nu ska jag umgås med pojkarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0