BEBBE

Woho, hängit värre var det här. Jag är helt slut i kroppen. Vet inte vad det är med mig, men det är ju inte helt olikt mig heller. Svininfluensa? Nej, det ska man inte skoja om!

Snart ska jag åka och kolla på lilla bebben :) Typ NU! Jag kommer börja gråta. Haha! Överkänsliga lilla Lisa. Max säger att hela familjen nog räknar med att jag kommer göra det. Bäst jag ställer upp för laget då ;)

Förresten har vi köpt jättejättesöta små skinnhandskar till honom. Vi tänkte  eftersom de är ute så mycket med vovvarna och har det så svinigt kallt där borta i skogen.

Nej, slut på svammel. Nu ska jag borsta tänderna och ge mig iväg. Lägger nog in någon bild ikväll.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0