Barnvakt

Hallå Hallå bloggen.

Detta har varit en sjukt hektisk vecka och jag har varit väldigt,väldigt trött och slut. Nu är den, thank God, över och det är helg!! Dessutom gjorde jag det riktigt bra på jobbet i veckan och kan ta det lite lugnt med gott samvete.

Jag tror att jag har tänkt ägna helgen till just det också, tadet bara lugnt. Ikväll ska vi på bio.. jag, Max och Chris. Om faktiskt bara en liten stund. Max är i duschen nu och sen ska vi åka.

Imorgon ska jag kanske ut med Malin, men vi får se.. jag är ju nämligen barnvakt i helgen också. Kan ni gissa vem som är här?





Jojomensan, men lilla voffsing bor ju här på heltid nu när mamma och pappa är på semester. Det kommer vara så jobbigt när de kommer hem igen och älsklingen inte är kvar här. Men jag vet att han mår bäst att att bo där det finns mer tid för honom och dessutom kan vara ute och lös mer än här. Men lite ont i hjärtat gör det allt. Han är ju trots allt min lilla prins.

Vi har faktiskt varit ute på en skogspromenad för en liten stund sedan. Man  blir så glad när man ser hur mycket han tycker om att skutta omkring sådär.

Nej, men som sagt.. i helgen ska jag nog mest bara mysa med min favoritpojkar. Hihi! Och eventuellt utgång imorgonkväll då. Blir det inte så så ska nog jag och Malin i alla fall mysa, äta fett och se på film på söndag. Det känns faktiskt precis som en sådan helg som jag behöver.

Nu ska jag bara kolla igenom lägenheten så jag inte lämnar något Tintin-farligt framme. Haha! Jag är som inte riktigt van att den lilla byrackan är här än så det är bäst att kolla en extra gång.

Ha en mysig fredagskväll allihop, så hörs vi.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0