Frisyrbyte

Nu har jag det!

Jag har velat göra något åt mitt hår hur länge som helst nu. För ungefär ett och ett halvt år sedan klippte jag av mitt långa blonda hår, som slutade nedanför brösten, till page. Vilket jag inte alls trivdes i och förmodligen var mitt livs misstag.
Det var supersnyggt när jag promenerad ut från frisörsalongen och sedan kanske i max en timma till. Men sen blev det bara katastrof. Jag har väldigt tunt hår och fina hårstrån, ingen vidare volym och alltså väldigt svårstylat.. därmed gick jag oftast runt och såg väldigt trist ut. Att fixa så att det såg hyffsat ut var ett evighetsprojekt.
Nu har det vuxit till sig en del. Det är sådär halvlångt, svårstylat och jävligt trist.. så jag vill helt enkelt hitta på något nytt samtidigt som jag inte vill klippa av det på längden eftersom jag så småning om vill tillbaka till mitt långa.

Vad sägs om detta? Skulle det gå? Mitt är lite kortare men.



Elin Klings perfekta frisyr, från hennes blogg




Mitt tidigare långa, blonda hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0